close

IMG_8703

好多人都好怕用油護膚
我以前都好怕 好怕太厚唔吸收反而生油脂粒
因為我算偏乾膚質(其實有邊個女仔唔覺自己皮膚乾🤔)
我仍然會嘗試搵薄身而又易吸收的精華油
最近試左BORGHESE夜間再生活膚油,簡稱維A油
首先成分天然及唔刺激皮膚 好啱敏感肌🍊
而維他命A出名可以增加肌膚彈性同緊緻
改善色素沈澱 質地易推易吸收
唔會用完有層油吸住塊面嘅感覺

287C21B3-20CB-4BE1-80B6-B00F1A3B6DB6

IMG_8735

我最鍾意配合呢個玉石能量按摩棒一齊用
記住一定係由內至外咁碌 好舒服
最緊要可以刺激血液循環
雙管齊下效果更好

IMG_9360
通常我會成條line試 感覺上會配合啲
同埋而家買親護膚品都係買set㗎啦 唔係就唔抵呀就🤭
咁我用維A油之前
會用都係全新ENERGIA能量再生系列嘅 維他命營養緊膚水
先加強保濕同紓緩肌膚 可以有助維A油嘅吸收
So far 兩樣都係令我覺得舒服同吸收嘅
我真係好鍾意薄身嘅油呀☺
等我得閒再碌都幾野先

更多美妝、旅行、美食分享>
IG: @waitingfordoris
FB: www.facebook.com/sis.travelaround
https://xxthisisdxx.wordpress.com/

arrow
arrow

    姐要去旅行 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()